Primark belooft nullozing

21 augustus 2015

Primark streeft ernaar om tot 2020 bepaalde chemicaliën uit zijn aanvoerketen te verbannen en in het kader van dit streven is Primark lid geworden van de ZDHC-groep. In overeenstemming met de Joint Roadmap wil Primark ertoe bijdragen om een systemische verandering binnen de industrie tot stand te brengen en het doel van nullozing op alle gebieden bereiken, waaronder bij emissies en vrijkomen van product.

Deze belofte bouwt voort op de robuuste processen die Primark reeds heeft ingevoerd om het gebruik en de hantering van chemicaliën in zijn aanvoerketen te beheren. De onderneming zal met belanghebbenden samenwerken om de betreffende chemicaliën uit te bannen en door veiligere alternatieven te vervangen. Tevens zal het bedrijf de samenwerking met andere Joint Roadmap-merken, leveranciers, de chemische industrie en NGO’s voortzetten om dit doel te bereiken.

www.primark.com/nl/our-ethics/environment/chemical-management
www.roadmaptozero.com/

• Maximaal aantal favorieten bereikt; log in om er meer toe te voegen

Woohoo!

Je hebt je eerste item aan je favorieten toegevoegd.
Je kunt je favorieten altijd bereiken door hier te klikken.

Tijd voor een update?

Primark.com ondersteunt de meest recente browsers, waaronder Chrome, Firefox en Safari. Haal het maximale uit Primark.com met de meest actuele browserversie.