16 Mei 2018

Primark neemt deel aan het initiatief Make Fashion Circular van de Ellen MacArthur Foundation, dat tracht om de mode-industrie radicaal te veranderen door een wereldwijde kringloopeconomie voor mode te creëren. Dit is een onderdeel van Primarks programma voor duurzaamheid van het milieu, waarmee Primark zijn impact op het milieu tracht verlagen.

Primark voegt zich als een van zestien deelnemers bij de belangrijkste partners van Make Fashion Circular, waaronder Burberry Group plc, Gap Inc., H&M, HSBC, NIKE Inc. en Stella McCartney, om de kringloopeconomie voor mode een realiteit te maken. Als deelnemer schaart Primark zich achter de drie grondbeginselen van het initiatief: bedrijfsmodellen die kleren in gebruik houden; materialen die hernieuwbaar en veilig zijn; en oplossingen die van gebruikte kleren weer nieuwe kleren maken.

Meer informatie over het initiatief is hier te vinden.

Woohoo!

Je hebt je eerste item aan je favorieten toegevoegd.
Je kunt je favorieten altijd bereiken door hier te klikken.

Tijd voor een update?

Primark.com ondersteunt de meest recente browsers, waaronder Chrome, Firefox en Safari. Haal het maximale uit Primark.com met de meest actuele browserversie.